مراد ایشان از اینکه گفتند «معانی حرفیّه مخبرٌعنها و بها واقع نمیشوند» چیست؟ اگر مراد ایشان این است که این معانی مانند اسماء مخبرٌعنه واقع نمیشود و مثل اسماء نیستند، این حرف درست است. ولی سؤال این است که آیا هیچگاه از اینها اِخبار هم نمیشود؟ همین الآن که شما دارید بحث میکنید، بحثتان راجعبه چیست؟! آیا میتوان گفت بحث راجعبه معانی حرفیّه است، ولی این معانی مخبرٌعنه قرار نمیگیرند؟! خود شما همین کار را دارید میکنید و درباره این معانی بحث میکنید و این معانی را مخبرٌعنها قرار داده و از آنها اِخبار میکنید!